Inspiration på jobbet

Idag har jag gjort två inspirationsytor på jobbet. De är till för att visa kunderna hur man kan använda växter och möbler ihop och hur man kan tänka kring sin uteplats.

Den ena är romantisk, med rosor, lavendel och penséer.






Den andra präglas av ätbara växter, med t.ex jordgubbar, mangold, mynta och smultron.




Det är riktiga lavendeltider på jobbet nu, både fjärilslavendel i olika färger och vanlig angustifolia. Snyggast är `Hidcote´tycker jag, med sin blåa färg.



Även trädgårdshortensian är i full blom nu. Det är ingen växt jag skulle vilja ha i min trädgård, men på jobbet är den fin när man ser ett helt bord fullt.



Snart är det rosornas bästa tid, då kan jag nog inte låta bli att ta lite bilder.

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0