Dörrprydnad

Många sätter upp träbokstäver i roliga färger på sitt barns dörr, eller en såndär registreringsskylt. Jag tycker det är lite tråkigt och inte så fint, så jag bestämde mig för att göra något lite annorlunda på Agnes dörr.

Till hennes dop hade vi ett fint A på kyrkobladen och menyerna, lite som ett tema. Det har jag nu målat på hennes dörr.





De större delarna skar jag ut till en schablon med ett rakblad, de mindre och snirkligare delarna målade jag på frihand.

Här på bilden har det precis blivit klart, jag har inte hunnit snygga till dörren riktigt som ni kanske ser. Men annars är jag rätt nöjd!

/Z

Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Vad fint det plev. Vilket pilligt jobb. :-) Värt allt slit dock!

2009-05-19 @ 22:04:17
URL: http://inneoute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0