Dags för festfix igen!

I slutet av maj ska min mor disputera, självklart med pompa och ståt och framförallt med en FEST! Jag är ansvarig för drinktilltugg, dekorationer och dessert. Dekorationerna har jag inte riktigt tänkt klart kring, någon som har tips?
Ska trycka servetter i alla fall och ha färgtema, men jag vet inte vilken färg. Det ätbara är jag mer på det klara med. =)

Som drinktiltugg blir det knapriga ostkex med sesamfrön, salta chilimandlar, olivbollar och örtrostade nötter.

Till efterrätt blir det en av mina specialiteter, yoghurtpannacotta med hallon och kaksmulor.

Snart är det dags att plantera alla frön som ska gro och blir stora plantor innan sommaren! Det är en av de roligaste trädgårdshändelserna på året, tycker jag.

Återkommer med bilder på min "barnkammare".

/Z

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Det där såg ju riktigt gott ut! Tack för receptet!



Kram

/Johanna

2009-02-21 @ 07:23:38
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0