En butik till!

Har letat ett tag nu efter fina, små krokar till mitt nya auktionsfynd. Köpte nämligen en liten hylla för ett tag sen, en en vit i trä med lite gammaldags känsla sådär. Jag tänkte ha den i köket och sätta krokar under den understa hyllan för att hänga koppar, kökshanddukar och annat på.



Efter att ha letat i flera butiker gick jag hem och sökte på nätet istället. Det var inte mycket bättre, jag hittar inte riktigt vad jag vill ha, men jag snubblade över en så söt webbutik!

Broarne, lantliv som livsstil heter den. Det finns så underbara saker! Jag föll pladask för trådhyllan till trädgården och det nötta plåtskåpet. De hade ganska fina krokar också, men inte exakt vad jag vill ha... Vill helst ha mörka, små ankarkrokar. Någon som vet var det kan finnas?

         

Bilder från butikens hemsida.

Nästa auktionsfynd hoppas jag blir ett litet sidobord att ha bredvid soffan, gärna vitt och lite skavt som vanligt!

/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0