Ny inredningsgrej!

Har spanat in Granits snygga naturvita sittpuff ett tag nu. När jag fyllde år fick jag den av min älskade syster och den var ännu bättre än jag trodde. Det är en tom puff, alltså bara överdraget. Tanken är att man ska fylla den själv med extratäcken, filtar och annat man har över. Eftersom vi bor ganska trångt är det perfekt.
Jag hoppades kunna trycka i två täcken, en kudde och ett överkast. Lyckan var total när jag inte bara fick i det, utan även en tjock filt och lite ytterkläder som inte används!
När vi sedan suttit på puffen några dagar trycktes innehållet ihop och det gick i några plagg till! Så puffen rymmer MYCKET mer än vad man tror och den är både snygg och praktisk. Så nu har vi fått undan massa grejer och fått en extra sittplats, helt perftekt!



/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0