Glad påsk!

Nu är vårens högtid här och grönskan börjar spira. Här är det sol och varmt och våren har kommit igång på allvar. I veckan har jag påskpyntat och visar här några bilder.

 

Jag har satt björkris i oasis klädd med mossa. På mossan ligger vita betongägg. Kransen har jag gjort själv, det är bara björkris snurrad med myrtentråd och sen har jag stuckit in fjädrar och satt fast med limpistol.

Förra året var jag väldigt ambitiös och färgade ägg, gjorde eget godis och lagade massa påskmat. Men i år jobbar jag hela påsken, säsongen på plantskolan är i full gång. Växter kommer in i en rasande fart och jag hinner inte packa upp allt som kommer. Så nu ska jag till jobbet!

Glad påsk på er!

/Z 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0