Lite off topic kanske....

Det hör kanske inte till varken trädgård eller fest, möjligen lite lite till inredning.... Jag har hur som helst hittar en underbar affär i min lilla stad! Rutans Interiör heter den och det är precis min typ av affär! Den har allt från barnkläder till inredningsprylar, söta skålar och ljuslyktor.

Om man inte har turen att bo i min lilla stad, som för övrigt är Skövde, så kan man handla på nätet. Jag har förstått att affären tydligen är ganska känd där.

Något annat som inte är helt fel är att butiken har 50% på allt fram till juli!!! Så idag handlade jag till min dotter. Jag köpte en underbar filt av Teddykompaniet. Det är en stor gosig kanin med stoppat huvud, tassar och svans.

Jag upptäckte också till min STORA glädje att de hade mitt favoritmärke på barnkläder, Snoffs! Så jag köpte två tröjor till Lillan.

 

Där kan man verkligen fynda, en butik väl värd ett besök alltså!

/Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0