Avspark!

Nu är den igång, bloggen som kombinerar tre sköna ting i livet nämligen trädgårdsodling, inredning och festfixning! Många funderar kanske över mitt bloggnamn, en felstavning månne? Men nej, det är alldeles genomtänkt. Denna blogg är tänkt att inspirera till att göra det hemtrevligt och fint hemma, fixa härliga fester och, inte minst, odla i sin trädgård, på sin balkong eller i alla fall på sin fönsterbräda. Och som många vet är ju Spirea en vacker trädgårdsväxt som tyvärrr blivit så vanlig att den nästan glömts bort.

Tanken med denna blogg är som sagt att inspirera, men också att ge tips och råd om allt från festmenyer till sommarblommor. Jag kommer blogga om inredning jag själv tycker om och om hur jag inrett hemma, om fester jag ordat som t.ex dop och studentskivor och såklart om min älskade lilla trädgård som är ett ständigt pågående projekt. 

Hoppas ni gillar min blogg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0