Inredning i barnrummet

Nu är vi äntligen klara med lillans rum! Det sista vi gjorde var att sätta upp de fina trolltavlorna som jag hade när jag var liten. Konstnären är en vän till familjen och har signerat tavlorna, så de är väldigt speciella för mig.

Eftersom jag gillar gammaldags inredning går lillans rum i gammal stil. Basfärgerna är vitt och grönt, det är vilsamt och lätt att matcha till. Pallen, spegeln och de små möblerna är auktionsfynd. Sängen är köpt på loppis för 30 kr, under den förvarar vi några av Agnes alla saker. De vackra bokstäverna fick Agnes i julklapp, de kommer från Country by Mail.
 

Bonaden över sängen sydde jag när Agnes låg i magen, det var lite pilligt men kul! Djuren är fyllda med skumgummi och har kardborreband så Agnes kan flytta runt dem. Även några av löven i trädet har kardborreband, så att det kan bli höst och vår. =)  Det gråa håriga som skymtar i sängen är vår katt, hon älskar Agens säng.


 



/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0